
صنایع لبنی بهارستان
شرکت بهارستان همیشه سبز مازرون در سال 1380 پس از اخذ مجوز تاسیس از وزارت جهاد کشاورزی شروع به تاسیس و راه اندازی مدرن ترین خط تولید لبنیات استان مازندران نمود. شرکت بهارستان با استفاده از مشاورین مجرب و مجریانی توانمند توانست به روزترین ماشین آلات دنیا را برای تحقق اهداف و ماموریت های خود بکارگیری کند. ماموریت و چشم انداز شرکت بهارستان واضح و روشن بود : تبدیل مرغوب ترین مواد اولیه و بهترین شیر دامداران مازندران به محصولی سالم و با کیفیت برای جامعه مازندران. در طول سالها این چشم انداز وسیع تر ، دقیق تر و مخاطبین آن بیشتر شده است بطوریکه تمام پروسه از تهیه تا توزیع با هدف رساندن محصول بدون کاهش کیفیت به دست مشتریان در سرتاسر کشور در تلاش هستند. طی سالهای متمادی شرکت بهارستان همواره بر روی کیفیت و سلامت محصولات خود تاکید داشته و آن را به یک اصل بدون تغییر در ساختار خود تعریف نموده است و در هر شرایطی کوتاهی در این اصل را نپذیرفته و برای تحقق آن بالاترین سطوح استاندارد نظارتی و کیفی را برای خود تعیین و اجرا میکند. در جهت کاربردی کردن این اصل با بهره گیری از پتانسیل های درون سازمانی و فرصت های برون سازمانی، خود را مصمم به ایجاد و حفظ نظام مدیریت یکپارچه مبتنی بر استاندارد های بین المللی کرده است. گسترش تنوع محصولات بهارستان و مشتریان آن از یک شهر در بدو تاسیس تا حال حاضر که بیش از 20 محصول مختلف توسط این شرکت تولید میشود و مخاطبین آن از سراسر کشور هستند خود نشان از جدیت و تلاش شرکت بهارستان برای گسترش محصولات مختلف با کیفیت دارد. حضور بزرگ ترین و معروف ترین رستوران ها و قنادی های کشور در لیست مشتریان و همچنین استقبال مردم از محصولات بهارستان نشان از اصالت کیفیت و سلامت محصولات آن دارد. شرکت بهارستان همیشه در تلاش بوده علاوه بر کیفیت محصولات خود رضایت مشتریان را بهمراه داشته باشد در همین راستا بخش مدیریت ارتباط با مشتری بسیار حائز اهمیت بوده و این بخش با نظارت دقیق و پاسخگویی در تلاش است تا نظرات ، پیشنهادات و انتقادات مشتریان را پس از بررسی جهت افزایش رضایتمندی جهت بهبود فرآیند به سمع و نظر مدیران برساند

صنایع لبنی بهارستان توسط آقای علی نادری در سال 1380 بنیانگذاری شد. از همان ابتدا بهارستان با هدف تولید محصولی سالم و با کیفیت برای همشهریان پا به عرصه تولید گذاشت
خط مشی و اهداف بهارستان
شرکت بهارستان همیشه سبز مازرون به عنوان یکی از تولید کنندگان فرآوردهای لبنی در ایران با توجه به اهمیت و جایگاه کیفیت تصمیم به ایجاد و حفظ نظام مدیریت یکپارچه مبتنی بر استانداردهای بین المللی در استراتژی سازمانی خود کرده است که مهمترین اهداف سازمانی آن به شرح زیر است

مشتری مداری بر مبنای تولید محصولات و ارائه خدمات با کیفیت، آگاهی از نظرات و پاسخگویی صبورانه به شکایات مشتریان با استفاده از تمامی امکانات مادی و معنوی سازمان.

پایش، بهینه سازی و نوآوری در فرآینده ها و تامین خواسته ها و انتظارات ذینفعان در جهت توسعه سهم بازار محصولات در کشور و راهیابی به بازارهای منطقه

تامین سلامت جامعه از طریق استفاده از بهترین مواد اولیه و تهیه مرغوب ترین شیر از دامداری های مکانیزه و پیشگیری کامل از وقوع آلودگی در زنجیره تولید فرآوردهای لبنی از تولید تا توزیع

تامین خواسته ها و انتظارات ذینفعان از طریق افزایش نوآوری و توسعه محصولات جدید، بهینه سازی مصرف منابع و افزایش راندمان تولید

پیشگیری و کاهش ضایعات و آلاینده های زیست محیطی ناشی از تولید و تلاش به منظور بکارگیری فرآیندهای تولید پاک

ایجاد و گسترش محیط کار ایمن و سالم از طریق کاهش و پیشگیری بیماری های شغلی و حوادث ناشی از کار. همچنین جلب رضایت و مشارکت منابع انسانی از طریق توانمند سازیکارکنان سازمان